vuxenångest

haha .. har fått sån jävla vuxenångest.
vill inte bli vuxen.
kände typ att mitt liv var över igår.
tog bilen till jobbet. det är jättevuxet.
sen hade jag med mig en matlåda.
HALLÅÅÅ vad händer ?!
hahahaha kan det seriöst bli mer vuxet än så ?
okej, lite lol men ändå. det är typ hemskt.
vill verkligen inte bli vuxen !
o alla pöå jobbet som frågar om vad man ska gö efter gymnasiet.
eeeeeh vet inte ????? bryr mig inte.
ska chilla efter gymnasiet o inte göra nåt vettigt alls,
bara för att jag inte vill bli vuxen. hehe.
-
men jag kom i alla fall på en sak igår, när jag hade vuxenångest.
att jag kan börja samla barnpoäng !
alla barn samlar vuxenpoäng, så jag tänkte börja samla barnpoäng.
så jävla roligt !
började med att jag tjuvrökte på jobbet.
o sen att jag lyssnade på alldeles för hög musik i bilen så jag skrämde pensionärer.
idag har jag kört moppe, och ätit chokladflingor + danonino.
tycker att det går jävligt bra faktiskt !
kom dock på mig själv att googla en bil som jag vill ha.
tror att det förstör alla mina ihopsamlade barnpoäng ..
men ändå ball med en bil :p hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0