torsdag 19/7

hellååå gajjs, allt bra ällääär ?
jag är ledig idag :D :D 
så jävla skönt haha.
jobbade 8 timmar igår, det var fett jobbigt.
vi förberedde för nån stor rea som börjar idag,
så det var sjukt mycket som skulle fixas.
prismärkas o flyttas o galgas o larmas osvosv.
det var kaos hela dagen typ.
när jag kom hem tyckte pappa att vi skulle käka pizza,
haha så jävla gott !
älskar när det bara är jag o pappa hemma.
det var dock bara igår men ändå. hehe.
-
idag är jag som sagt ledig, o det är jävligt skönt.
var så jävla sugen på chokladflingor till frulle idag,
så jag tog moppisen o köpte det. och danoninoyoghurt !
aaah så jävla gott !!!
har inga direkta planer för dagen,
men ikväll ska jag till hanna !
hon styr ihop ett nice krök för oss som är hemma,
mycket trevligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0