torsdag 12/7

heyy guys, allt bra ällääärr ?
igår hade jag en sån sjukt nice dag,
allt var fan asbra !
först stan med hanna nåra timmar,
sen åkte jag hem o hämtade lite grejer.
åkte till stan igen, träffade victor.
vi käkade sushi o hängde i stan nån timma,
sen åkte vi hem till anna på donken-häng/krök/grill
nästan alla sköna jag jobbade med var där,
så vi satt där i flera timmar o hade så sjukt kul !
hela gänget är så jävla gött. riktigt kul var det verkligen !
efter det åkte jag hem till bea,
så sov jag hos henne.
imorse när vi hade vaknat gick vi o käkade frulle på stan,
sjukt mysigt verkligen :)
sen gick vi runt på stan o kikade ett tag innan jag var tvungen att dra hem.
-
nu har jag vart hemma en liten stund,
känner mig lite smått stressad.
har duschat o lite så, ska börja göra i ordning mig snart.
ikväll ska vi uuuuuut o det ska bli kul !
men innan det ska jag på middag till en tjej i klassen.
nice ! vi hörs :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0