tisdag 31/7

i'm home again !
har haft nåra underbara dagar på landet,
älskar att bara vara där.
vi hara inte gjort så mycket egentligen,
typ spelat minigolf, spelat sällskapsspel,
åkt båt, käkat glass, legat o solat, haft beachvolleyturnering ..
bara haft det riktigt nice o inte gjort nåt alls.
idag skulle jag cruisa vidare till lysekil,
men hanna har fått körtelfeber haha. (förlåt hanna, men lite kul är det)
så aa jag drog hemåt istället !
om hon mår bättre nästa vecka kanske jag åker dit då,
men aa vi får se helt enkelt.
jag är hemma nu i alla fall och det är faktiskt ganska skönt.
borta bra men hemma bäst, som man brukar säga.
vi hörs imorgon babes !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0