tisdag 24/7

fyfan vilken dag.
okej, så dålig har den inte varit.
men seriöst, strålande sol och 25 grader när jag jobbar !?
inte ens roligt ..
men hoppas att det blir nice väder imorgon med,
för jag börjar inte förrän 17 imorgon.
annars hare vart lugnt på jobbet, inte så mycket folk.
semester o sol o tisdag som är sämsta försäljningsdagen.
o dagen innan lön. nää ingen bra dag på jöbbe.
fick dock reda på att jag har 50% ob efter 18 på vardagar,
det är faktiskt riktigt nice ! + att jag får semesterersättning,
så jag tjänar rätt bra när jag jobbar nu :)
o så äre lön imorgon ! segt att jag jobbade två pass i hela juni .. lol.
-
jaja, när jag kom hem vid 9tiden gjorde jag nachotallrik till middag.
hahaha så jävla gott !
mår så mycket när mamma o pappa inte är hemma.
dom kommer dock imorgon ...
men dom åker snart igen. senast på lördag.
jag funderar också på att åka på lördag.
eller söndag. skit samma.
har inget roligt att säga här,
vi hörs imorgon. pussss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0