tisdag 17/7

heyy folks, whaddup ?
jag har jobbat hela dagen,
eller från tolv till fem.
tiden har gått sjukt fort idag !
har stått o plockat upp nytt hela dagen typ,
hängt upp, larmat, galgat o storleksmärkt.
det har vart en rätt lugn dag, men det är skönt.
hoppas att tiden går lika fort imorgon ... hehe.
är ledig torsdag o fredag, fett skönt !
-
ikväll vill jag gå på bio,
men ingen vill gå med mig. 
hahah okej, det är inte sant.
men många av mina kompisar jobbar på gothia hela dagarna,
så dom är döda kl 8 efter sina pass.
sen är det många som inte är hemma,
o aa då sitter jag här utan nån att gå på bio med.
så jävla tråkigt ...
hahaha jaja ! ska sluta tycka synd om mig själv.
vi hörs senare :*
HALLÅ kolla mitt hår ?!?!?
denna bilden är från i höstas, precis innan jag förstörde det.
ser ni hur LÅNGT det är ?!?!?!
ååh väx tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0