söndag 8/7

what a dayyyy
nää men den har gått fort. 
jävligt fort.
-
igår efter jobbet hämtade jag hanna,
så åkte vi hem.
satt o chilla me victor o nåra,
käkade middag o hade det riktigt nice.
vi drog en riktigt fin nostalgitripp med eva & adam på VHS,
aaah så jävla fint ! hahah vhs liksom, finns sånt fortfarande ?!
vid elva körde jag in victor o dom till stan,
sen när jag kom hem körde jag hem pillan efter en stund.
var hemma nån timma, sen drog jag till stan.
sov i stan i natt med, det var mys.
insåg inte att det var så fint väder förrän klockan var typ 3.
vi gick upp vid halv 4 o jag var hemma halv fem.
GANSKA lökigt att gå hem i jeans när det är typ 30 grader.
kom iaf hem o bytte om till bikini,
sen tog jag moppen till smitten o hängde me frida o frey ett tag !
-
nu har mina päron haft förhör med mig över en god middag.
andas ut lite o väntar på efterrätt.
vi hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0