söndag 22/7

hej på er finisar !
hoppas allt är bra :))
-
igår vaknade jag upp hos hanna,
hon åkte till jobbet rätt tidigt o jag sov kvar en stund innan jag också åkte.
jobbade nåra timmar, sen åkte jag hem.
på kvällen åkte jag o hannis in till stan,
käkade middag o gottade.
efter vi hade käkat drog vi till gamla bar himmel där frida o vera satt,
så käkade vi efterrätt där o hängde me dom nåra timmar !
sjukt mysig kväll verkligen.
-
idag har jag också jobbat.
det har vart fett lugnt på jobbet under helgen,
så jag har haft korta dagar vilket har vart jätteskönt.
nu ska jag lägga mig i soffan o kolla film eller nåt,
fett skönt.
ska kanske åka o handla också, måste laga mat själv idag.
mam o pap är borta ett tag, vic skulle gö nåt annat.
så mat måste jag fixa. fan vad jobbigt.
aaa men så äre. ikväll blire bio iaf ! wiii
pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0