söndag 15/7

hej på er !
känns som att det var ett tag sen vi hördes,
men det är för att jag har gjort så mycket.
eller inte ..
igår och idag har jag i alla fall jobbat.
nu börjar mitt jobb på riktigt om man säger så,
har ju bara jobbat lite lösa helger hittills.
ska jobba hela denna veckan och hela nästa som det ser ut nu,
sen har jag nåra dagar o helger också efter det.
det har vart sjukt lugnt på jobbet nu i helgen,
man blir så rastlös av det !
-
nu är jag i alla fall hemma,
ska ta o städa på mitt rum för det ser förjävligt ut vilket mamma gärna påpekar.
senare ikväll ska jag träffa malin !
sjukt längesen vi sågs ...
men det blir nice !
vi hörs senare, pussis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0