onsdag 11/7

hellooo guys,
allt bra med er idag ?
jag mår super !
-
igår efter jag hade gjort mina naglar kom hannis hit,
vi kollade klart alla eva o adam-filmer.
så mysigt verkligen ! vhs är sjukt underskattat haha.
hon nanade här, o imorse gick vi upp rätt tidigt.
hanna hade körlektion o jag skulle göra grejer åt mami,
så vi tog bilen o åkte iväg.
efter hannas lektion hämtade jag henne så åkte vi till stan.
gick runt o kikade en stund, käkade lite lunch.
var tvungen att åka hem o lämna bilen nu,
för om en stund ska jag möta en kompis i stan o sen ska vi vidare.
ikväll äre nämligen häng hos anna med donkengänget !
haha sjukt nice faktiskt.
efter det åker jag nog hem till bea o nanar där, för hon är hemma i två dagar nu.
fullspäckad dag !
-
vi hörs imorgon eller senare,
puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0