måndag 23/7

good morning guys :))
måste bara säga, innan jag säger nånting annat,
att filmen igår var så jävla rolig !!!
hahaha asså så jävla rolig verkligen.
exakt min typ av humor hehe.
sen att jag va me min bestis gjorde ju inte saken sämre :)))
-
imorse när jag vaknade släppte jag ut hunden,
sen la jag mig i soffan o kollade på hotell gyllene knorren-filmen.
ni vet den som var julkalender för typ två år sedan ?
haha fantastiskt rolig. 
när filmen var slut gjorde jag pannkakor.
med nutella till. 
alltså .... finns det nåt godare ?!?!?!?!
nutella är fan det bästa som finns. det absolut bästa.
så aa jag har haft en riktigt fin morgon.
nu hade jag o värra tänkt åka till farmor.
mysigt. älskar att vara ledig !
men det är bara idag, jobbar resten av veckan ....
jaja, vi hörs senare !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0