körkort !!!!!

har inte glömt bort er,
bara varit upptagen med att ta körkort.
JA ASSÅ DET ÄR SANT !
hahaha kan fan inte fatta det !
åkte upp till åmål i tisdags,
bodde på stationen/körskolan med flera sköna personer.
vi va på bio o så, haha sjukt trevligt.
hade en lektion om dagen tisdag, onsdag o torsdag.
i onsdags kväll kom mami upp,
så åkte vi till nåra kompisar som bor strax utanför åmål.
bodde hos dom o hade en helt fantastisk kväll där.
igår var det upp till bevis.
var så sjukt jävla cpnervös innan verkligen.
satt nere på körskolan o väntade på att få åka upp till uppkörningen,
så kom dennis tillbaka (en kille som också bodde på körskolan)
han är sjukt duktig på att köra, bättre än mig, men han hade kuggat.
trodde jag skulle börja gråta typ.
men aa. allt gick bra. verkligen allt.
slapp oskyddad vänstersväng, slapp parkera, slapp vända på lämpligt ställe.
svåraste jag fick göra var att backa runt hörn typ.
hahaha aså shit, det är så sjukt. så jävla sjukt.
igår när jag kom hem kommer victor ut o ger mig en stor kram o sa:
"GRATTIS ! men om jag ska va ärlig trodde jag aldrig att du skulle klara det å första.
inte teorin heller. men verkligen grattis sofia !"
tack för förtroendet brorsan.
aja, nu får jag köra bil själv iaf, även fast ingen vågar åka med.
det är så sjukt. så jävla sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0