get to know me :p

Namn: elin sofia erikson
Ålder: arton
Längd: 169 cm
Skostorlek: 38
Bor: i göteborg


Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: jag är ärlig, skrattar mycket och är lite knäpp. hehe.

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: jag stör mig på småsaker, tycker ofta synd om mig själv och är bra på att klaga när nåt inte är som jag vill. 

Vad är du rädd för: att bli sviken.

Det roligaste jobbet du haft/har: hehe. donken va la roligt :p nä men jag vet inte. har bara haft två jobb.

Har du körkort och egen bil: körkort ! men ingen bil. än ... hehe

När tar du ditt körkort: lol har det redan :p

När grät du senast: dagen innan jag åkte till åmål senast för att jag skulle bo på tågstationen/körskolan med randoms.

När skrattade du senast: åt mig själv idag för att jag är så fantastiskt rolig !

Vem åkte du bil med sist: mig själv :D

Vem åt du mat med sist: mig själv. eller aa pappa igår.

Vad var du rädd för när du var liten: spöken och mörker.

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: hahaha jag ville bli kändis

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: oj. ganska många haha.

Värsta smärtan du råkat ut för: fysiskt eller psykiskt ?

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: mina vänner och min familj

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: haha många saker.

Har du någonsin sportat: yesssss

Vad finns alltid i din handväska: plånbok, tändare, huvudvärkstabletter


Lite mer personliga frågor.

Har du någonsin tagit eller provat droger: alkohol är en drog, så ja. men inget annat

Rökt: ja

Snusat: nä fyfaan va vidrigt !

Druckit: jaa

Har du piercing eller tatuering: hål i öronen och en tatuering på foten

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: nånting som alltid går hem är smilegropar, haha.

Finaste komplimang du fått: oj, vet inte.

Har du sårat en kille någon gång: det tror jag inte

Har du blivit sårad av en kille någon gång: ja det har jag

Har du någonsin fejkat en orgasm: hahahaha. kanske.

Hur många sex-partners har du haft: hemlis.

Är du kär i någon just nu: neee det kan jag inte påstå

När kysste du någon senast: en vecka sen tror jag


Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: storstad alla gånger.

Hamburgare eller pizza: pizza

Kött eller fisk: både och.

Hund eller katt: fuckk. katt tror jag. fast ändå hund.

Aftonbladet eller Expressen: aftonbladet

McDonalds eller MAX: donken ftw !

Vin eller Öl: vin !

Charter- eller skidsemester: charter !

Sverige eller Utlandet: beror på när. men utlandet skulle jag nog ändå säga.

Sport eller nyheter: newwwws

Hockey eller fotboll: hockey

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: spelar inte så stor roll, men mörkhåriga i allmänhet.

Sommar eller vinter: sommar ! fast den svenska sommaren är ju som vinter typ.

Vår eller höst: å den va svår. vet fan inte. älskar höstmys, men älskar uteserveringar på våren ..

Flyg eller tåg: lika obekvämt båda två, men flyg.

Bil eller buss: bil såklart :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0