fredag 6/7

idag är jag trött. riktigt trött.
kom hem igår vid femtiden,
sen gick allt i ett verkligen.
han bara slänga i mig lite mat,
sminka mig och byta kläder innan jag drog igen.
åkte till vendela o förkrökade med henne o hanna,
sen drog vi till stan.
vi va på trädgårn o såg nause. det var riktigt bra !
massa killkompisar kom dit också o vi hade en sjukt bra kväll.
gick på koffeintabletter o krök typ hahah,
när det stängde kl 3 var jag helt död.
va inte hemma förrän fyra typ o då drog jag godaste nattkäket.
aaaaa fyfan vad gott.
hanna väckte mig imorse vid ett, sen dess har jag inte gjort nånting alls.
ska hoppa in i duschen nu, sen vänta på att någon med bil kommer hem.
ska såklart ut o åka hehehehh :D :D :D :D 
blir lugn kväll ikväll. gött som fan. aa. 
ha så kul va ni än ska göra ! puss 
finispillan igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0