fredag 20/7

åå vilket nice väder det har varit idag !
o så var jag ledig också, drömmen :p
-
igår hos hanna var det sjukt trevligt !
vi var kanske 20-30 pers som satt o chillkrökade,
hade det sjukt trevligt.
träffade massa som var längesen man såg o så,
riktigt bra kväll !
det slutade dock med att jag o hanna spoona i en 90säng.
hehe mysigt vare.
idag skulle de flesta som slaggade där jobba på gothia,
så jag drog hem rätt tidigt.
låg ute på altanen i nåra timmar o hade det nice.
-
nu ska jag hoppa in i duschen,
sen ska jag åka o hämta mami på jobbet.
åkte nämligen förbi där o snodde hennes bil förut, hehe.
sen blire middag me la familia, det var ett tag sen vi sågs haha.
vi hörs senare !
pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0