fredag 13/7

hej på er,
allt bra ?
allt är inte bra med mig idag,
snarare är allt dåligt.
hahaha fyfan vilken kväll igår alltså.
först käkade vi middag hos källman,
sen drog hanna, johan o jag till jacob.
där var vi massa som satt o förkrökade o hade riktigt trevligt.
i efterhand hade jag inte behövt dricka nåt mer efter det kröket,
för jag hade nog klarat mig på det hela kvällen.
men det blev en del ute också, haha. en del.
vi var på trädgårn där dirty south spelade,
sjukt rolig kväll !
träffade jättemånga man kände o aa det var fan askul !
något som var mindre kul var att en vän blev drogad under kvällen.
sjukt obehagligt verkligen.
det är sånt man hör händer andra, liksom. inte ens nära kompis..
-
aa det var mindre kul att vakna imorse,
låg orörlig i min säng i ca två timmar innan jag kunde gå upp.
och då gick det inte heller bra, haha.
men på nåt jävla sätt lyckades jag ta mig in till stan,
hade bestämt att träffa elin idag nämligen !
så vi har suttit o fikat o haft en riktigt bra dag.
nu är jag hemma, mår fortfarande bajs och tänkte gå o lägga mig.
vi hörs en annan gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0