gott nytt jävla år !!!!!

åååh hade ni en bra nyår igår ?!
vi hade det så JÄVLA bra !
en riktigt sjuk kväll på alla sätt o vis,
det var så jävla bra.
-
började med middag hos mig.
sigge, elin, freija, frida, sara o jag.
top notch säger jag bara ! haha
god mat o massa gött.
sen drog vi till jesper.
där blev man hetsad från sekunden man kom in,
men faan va roligt det var !
tolvslaget var sjukt.
kunde vrida champage ur mina kläder och ur mitt hår ...
hahaha alltså min klänning luktar så jävla illa idag haha.
aaa o mitt bland allt folk på tolvslaget fick jag en fläskläpp också.
hahhaha asså ahh.
sen vare bara massa dans o skön musik,
ännu mer folk o aaa det var helt underbart.
så jävla bra var det.
-
var hemma vid 5 imorse,
då satte jag o elin oss o kollade på jvm.
whatefuuckkkk hahaha ?!
aa. har inte sovit så mycket.
är jättejättetrött.
pizzan vi fick till middag kan ha varit det GODASTE.
aa. bilder kommer.
den ena är sjukare än den andra,
så jag får se vad jag slänger upp här.
allt eller inget, right ?!
puuuusssssss på er så hörs vi imorgon !

Kommentarer
Postat av: Anonym

pictureeees

2012-01-01 @ 23:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0