två tips

yep, jag har två tips till er.
jävligt relevanta, jag är seriös.
1. lyssna på min nya spellista.
den är helt fantastisk.
inte klar än, men ungefär halvvägs.
den kommer bli så bra när den är klar,
för den är så bra redan nu.
pre fall

2. skaffa twitter.
twitter är det roligaste sället som finns.
alla är sköna.
drottningen, kungen, prinsen, britney spears och alla.
man kan följa vem som helst, alla är sköna.
jag är också skön på twitter.
det kanske inte ser så roligt ut, men det är som narnia.
bara så ni vet. ni missar nånting.
sofiaerikson heter jag om ni lyssnar på mig och skaffar det.
 
nu ska jag lugna mig med hybrisen,
ta lite smärtstillande och krypa ner i sängen.
bjuder på en bild på en av mina stora kärlekar i livet just nu.
puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0