torsdag 9/8

har som sagt kommit hem från hanna idag,
o pappa hämtade mig på centralen o körde mig dirr till salongen.
när jag va klar där tog jag en promenix hem i solen,
det var mysigt.
har käkat middag med päronen ikväll,
skypat med victor o lite så.
det är nästan bestämt att han kommer till NY när jag och mamma ska dit,
alltså på höstlovet !
hade vart så kul om vi kunde ses där !
yeye.
nu ska jag kanske städa på mitt rum som ser förJÄVLIGT ut.
innan jag åkte till mina kussar hade jag inte packat upp från åmål,
vilket var en månad innan ungefär.
o när jag åkte till lyse vräkte jag ut allt från en väska på golvet,
plockade lite kläder o tryckte ner i en annan väska.
man kan knappt se golvet, förtutom den lilla stig jag har mitt i rummet.
yep. puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0