torsdag 30/8

hejjj bebisar !
allt bra med er ?
jag mår braa, börjar få lite ont i halsen bara.
men det är säkert bara tillfälligt !
-
i tisdags var jag ju på sjölins kickoff.
det var en riktigt rolig kväll faktiskt,
över förväntan för min del.
riktigt kul !
det var dock mindre kul att komma hem vid halv 4,
för att tvingas gå upp kl 6 och gå till skolan.
det var ett jävla skämt, faktiskt. haha.
men jag överlevde dagen mot alla odds,
somnade i soffan när jag kom hem.
sov drygt tre timmar, pappa väckte mig vid 8.
åt lite mat, tog en dusch, somnade kl 9 igen.
-
imorse vaknade jag halv 10 ganska utvilad.
började inte förrän halv tolv,
vår skönjävel till studiehandledaren ställde in första lektionen.
har haft en helt okej dag i skolan,
med inre utbrott på min idiotiska mattelärare.
hatar fan henne, hon är en riktig hagga faktiskt !
jaja. slutade vid 4, nu gör jag ingenting.
skönt. hehe. fredag imorgon. ännu skönare.
vi hörs ! pussis
snodde en bild från i tisdags som elin slängt upp på fejjan.
här mådde vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0