torsdag 16/8

hade en sjukt bra kväll igår !!
tog bussen in med nåra kåmpisar,
sätte oss vid kanalen o förkrökade.
det kom lite fler kåmpisar o vi drog till bar himmel.
satt där en stund o träffade ännu fler folk, haha.
efter en stund där gick vi vidare till peacock.
haha hade så jävla roligt där,
träffade massa kompisar jag inte träffat på aslänge !
haha sjukt bra kväll där iaf.
-
idag vaknade jag av att mamma ringde o väckte mig,
tydligen skulle städerskan städa mitt rum då. hehe.
nu har jag snackat me lite friends o vi tar vara på dagen o åker till liseberg !
haha så jävla roligt, har inte vart där på aslänge !
så det ska bli riktigt roligt faktiskt.
ha en bra dag !
life's a beach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0