tisdag 21/8

hey guys, whadup ?
-
måste börja med att säga hur glad jag var i stallet igår.
haha är så glad att ridningen har dragit igång igen !
dock jobbade vi mycket på volter utan stigbyglar,
så träningsvärken i mage, rumpa och insidan lår är fan inte att leka med.
men det var kul som fan !
efter stallet träffade jag frey, vi hängde i möttan o pratade om livet. fint.
-
idag har jag typ inte gjort nåt alls.
vaknade vid halv ett typ, åkte till hanna vid två.
hängde där nån timma, sen ringde mami o fråga om jag ville ha massage.
då åkte jag till hennes salong o fick det, sjukt skönt.
efter det åkte jag till hannis igen, ebba va där en stund också.
vi köpte chirre o glass o jag o hanna har legat i soffan nåra timmar nu.
kom nyss hem, ska kolla big bang theory hade jag tänkt.
börjar ju skolan imorgon, men inte förrän kl två.
jävligt skönt. så det blir en fin sovmorgon imorgon med !
nu ska jag städa mitt rum. ciaoo
bestis o jag i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0