söndag

åååå vad jag är trött.
klockan är 9 och jag ska nog sova snart.
det var längesen jag hade en sån brutal bakfylla.
också längesen jag jobbade på bakfyllan.
fy fan i helvete.
-
igår vare dock jävligt roligt !
sjukt bra, lite lagom oklar kväll.
gick hem barfota för jag hade så ont i fötterna,
hade muminplåster på fingret för jag slog av en nagel.
på tal om nageln, haha jag blev så jävla ledsen,
och det gjorde så jävla ont.
slog i den i väggen så det blev en spricka rätt över,
o så blödde det massa. fick panik och ringde mamma:
jag: mamma vad fan ska jag göra ?
mamma: är det nåt viktigt sofia ? jag dansar !!!!!
jag: JAG BRÖT EN NAGEL
mamma: hahaahhahahha ring josefine då !
tack mamma. haha hon var på kräftskiva. fullare än jag vid tillfället.
-
imorse var det bara att ta sig upp.
jobbade i fyra timmar och trodde jag skulle behöva spy kunderna i ansiktet, typ.
har aldrig mått så illa.
efter jobbet åkte jag till salongen så josefine fick hjälpa mig med nageln.
helvete vad ont den gör.
sen hade vi gäster här. med småbarn.
är helt död. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0