söndag 5/8

hej på er !
hade en jättemysig kväll med fina vänner här om dagen,
när vi var hemma hos elin o grillade osv.
igår var meningen att vi skulle gå ut,
men min tinnitus har vart så sjuk det senaste,
så igår mådde jag illa av min huvudvärk pga den.
fick stanna hemma o ta det lugnt istället.
hatar min tinnitus mer än något annat på hela jorden,
den förstör fan mitt liv. 
-
imorse när jag vaknade var jag hyfsat pigg i alla fall,
skulle åka o jobba nåra timmar så det var skönt.
det var lugnt på jobbet, ordinarie personal börjar komma tillbaka från semester.
mer ordning o reda nu hehe, vi kan inte stå o slöa hela dagen.
men jag jobbade bara nåra timmar så det var skönt !
sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket,
vart iväg o fixat grejer med mamsen.
nu ska jag packa för imorgon åker jag till lysekil !
vi hörs senare. puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0