söndag 19/8

åå vilken bra kväll det var igår !
hade så sjukt kul på middagen hos vendela,
massa härliga vänner där.
sedan drog vi in till stan o hamnade på valand,
där vi också mötte upp massa killkompisar.
det var fan längesen jag hade en sån rolig utekväll !
dansade huuur mycket som helst,
det fanns ett litet rum där med annan musik och jävlar vad kul vi hade där.
aah fyfan. riktigt bra kväll verkligen.
i natt när jag kom hem gjorde jag o mami nattkäk tillsammans,
haha hade så himla kul.
mamma kan vara jävligt rolig.
-
när jag vaknade idag mådde jag iiinte bra.
trodde mitt huvud skulle slås i tusen bitar typ.
ajajaj. låg i sängen nåra timmar innan jag gick upp.
satte på mig mysbyxor o hämtade hanna,
så åkte vi till kungs för en fantastisk bakispizza.
sen drog vi hit, har kollat filmer,
mölat i oss chips, druckit cola o haft det riktigt nice.
aa. bra kväll helt enkelt.
nu är jag sjukt jävla trött .. blä.
skolan börjar om två dagar. fett mycket ångest,
är så lycklig nu. den hade kunnat få börja om två veckor.
det hade passat så mycket bättre.
jaja. vi hörs imorgon !
puss bebisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0