onsdag 15/8

hey you guys, whaddup ?
sitter o chillar lite,
har nyss kommit ur duschen.
funderar lite över vad jag ska ha på mig ikväll.
-
dom senaste dagarna har vart näizzz.
eller aa det är väl bara igår ? haha.
hängde med hanna på dagen,
sen vid 5-6 drog jag o bea in till stan o käkade middag.
när jag var på väg hem i bilen sa freija att hon o sara va i stan,
så jag vände och åkte tillbaka igen.
vi hängde vid kanalen en stund innan vi gick upp till götaplatsen.
såg timbuktu o efter det satte vi oss på bar himmel me nåra friendzzz.
supärträvligt !!
-
idag skulle jag o hanna köpt massa bra saker på stan,
men sånt här väder får man ju ta vara på !
så vi la oss på bryggan en stund innan frey o saris kom med båten o hämtade oss.
låg ute på sjöholmen hela dagen,
solade badade o  gottade oss.
nu har jag som sagt precis duschat,
om en stund ska vi in till stan !
sjukt kul med kulturkalaset o allt folk i stan.
yep. är lite trött men det löser sig.
c ya in the cityy tonight !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0