måndag i alla fall

hej på er !
hehe det var nåra dagar sen,
men jag har vart väldigt upptagen. 
lol det har jag inte alls,
bara haft bättre saker för mig.
-
i lördags var vi på hejdåkalas för två kompisar,
dom flyttar till kenya i ett år.
sjukt trevlig kväll hade vi där i alla fall,
träffade massa härliga friendzzzz som var ett tag sen man såg.
efter nåra timmar där var vi nåra som drog ut,
det var faktiskt sjukt roligt.
haha riktigt bra kväll !
hanna och jag sov hos mig,
o igår låg vi nere på bryggan typ hela dagen.
fett skönt.
kollade handbollsfinalen o såg flmer o så på kvällen.
riktigt bra.
-
idag har jag hängt med mami.
vi har vart på kungsmässan faktiskt, mysigt.
köpte lite grejer, bland annat ridstövlar !
wiiii ridningen börjar om en vecka !! :D
sen åkte vi till farmor o lite så. mysig dag.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0