måndag 20/8

heii på er, läget ?
jag mår super, hade bara en liten down i natt. hehe.
men idag är jag glad igen !
träffade hanna förut, vi gick en sväng på torget.
köpte skolgrejer, typ kalender o block o sånt,
sen kollade vi runt på lite annat.
träffade andreas o simon som vi hängde med lite,
sen när jag skulle hem hänkade killarna.
nu har jag käkat lite mellis,
satt på mig ridkläder o ska snart iväg till stallet ! :D
wiiiii har längtat hela sommaren !
yep så ridningen drar igång idag, känns sjukt roligt faktiskt.
ska testa mina nya ridstövlar också :)))))
är fan astaggad hehe.
ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på,
träffa nåra friends kanske.
vi hörs i alla fall !
pussis :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0