lördag 18/8

hellåå !
typ skönt med halvdåligt väder idag,
då kan man ligga inne utan dåligt samvete ..
hahha kommer ångra den kommentaren så mycket i vinter,
men jag behöver verkligen en sån här dag idag.
-
igår åkte pillan o jag till stan,
satte oss vid kanalen o förkrökade en stund.
sen mötte vi upp nora o drog till götaplatsen,
där träffade vi även massa killkompisar !
maskinen var fett bra o vi hade så jävla roligt där vi stod,
ville typ aldrig att det skulle ta slut lol.
när dom hade spelat klart vare nåra som drog till valand,
nåra till chez o nåra drog hem.
jag åkte hem, stod på en brutalt lökig buss i typ 30 min.
man kunde inte röra sig en cm,
o det var en äcklig kille som tryckte sin kuk (ursäkta språket)
mot min rumpa i typ tio min utan krydd.
mådde psykist dåligt verkligen.
hade jag kunnat röra mig hade jag vänt mig om o slagit till honom,
hahah helt seriöst ! utnyttjad situation.
-
idag gör jag iaf ingenting alls, hur skönt som helst.
om nån timma ska jag ta tag i mig själv,
hoppa in i duschen, raka benen o bli lite freshhh.
ikväll ska jag på middag o sedan ska vi ut, det blir kul !
ska möta upp ett killgäng som också har middag,
så vi blir många ikväll. zuperfun !
wifey and i yesterday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0