fredag 3/8

håller verkligen inte koll på dagarna nu haha,
hade ingen aning om att det var fredag idag.
men det är det !
så just nu sitter jag med beslutsångest.
ska jag gå ut ikväll eller inte ? orkar jag kröka ?
vad ska jag ha på mig ? osv etc mm.
två kompisar som flyttar till kenya ett år har avskedsfest imorgon också,
vilket gör mig ännu mer obeslutsam.
och så är jag tveksam till ett svettigt apartment,
men vi får se haha !
i vilket fall som helst ska jag he till nåra kompisar först.
kolla os, sverige är ju i semifinal !!
vi ska käka lite middag o så också, gotttttt.
beslutsångesten kvarstår dock,
ska lämna huset om en timma och jag sitter här helt ofixad.
faaaaan vad jag inte kan bestämma mig !
haha får panik på mig själv.
finns en del fok jag inte vill träffa ute idag heller ... fan.
JAJA DET LÖSER SIG !
ha en nice kväll ! pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0