fredag 24/8

lite frånvarande här märker jag,
men så är det.
har inte gjort så mycket,
börjat skolan.
har hunnit få några utbrott på skolan redan,
det finns INGEN på vår skola som kan nånting.
behövde ändra en grej med mitt schema,
och det var så jääävla omständigt.
man skickas hit och dit och ingen kan nånting.
sånt har gjort mig förbannad denna veckan.
och att få en mattediagnos första dagen,
det gjorde mig också riktigt förbannad.
kände typ: ska jag kunna detta ? allt var ett skämt.
-
men förutom skolan har det vart nice.
igår träffade jag elin, frey o frida o tog en fika.
catchade up lite, det var mysigt.
på kvällen kom hanna hit, vi kolla tv o myste o hon nanade här.
jag sov dock sjukt dåligt,
för jag vaknade i natt och hade sån brutal mensvärk.
kunde inte sova eller röra mig på två timmar,
men när kl var 5 lyckades jag krypa ner i badrummet o ta smärtstillande.
trodde på riktigt att jag skulle dö.
men jag lever, och mamma har passat upp på mig hela kvällen.
hon är fin hon.
-
helgens planer är att jobba. jobbjobbjobb.
tråkigt, men värt när lönen kommer.
som idag, när man cashade in drygt åtta tusen på kortet.
då mår man.
trevlig helg !
mysig pannkaksfrulle imorse.
vi började ett idag, så då hade man tid att unna sig lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0