fredag 17/

hejj sötisar !
haft en bra dag i solen ?
det har jag. nåra timmar iaf.
-
var sjukt trött när jag kom hem från lisse igår,
så jag sov till klockan va halv ett idag.
riktigt skönt.
chillade o tog det lugnt på morgonen,
käkade lite frulle i solen. gattt.
sen har jag bara legat ute med en bok o gottat hela dagen,
hur skönt som helst !
nu väntar jag på att papi ska komma hem med mat,
mam åkte till stockholm idag o då äre klart att det blir hämtmat ! hehe
ikväll är planen att sätta sig vid kanalen en stund,
sen dra till bar himmel där några friends ska vara,
lyssna på maskinen o göda lite.
ingen utgång idag dock, vi sparar oss till imorgon !
då äre 18årskalajs !
vi kanske hörs senare, pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0