varför lär jag mig aldrig ?

okej.
min dag har inte varit bra som ni förstår.
den är inte bättre,
det kommer mer.
-
VARFÖR lär jag mig inte att jag inte ska svara när min chef ringer ?
VARFÖR säger jag att jag kan kolla upp ifall jag kan jobba 8 timmar på söndag ?
jag vet ju redan nu att jag inte kommer kunna det.
helst av allt vill jag inte jobba alls,
för jag kommer vara bakis hela helgen.
middag o så på både fredag o lördag,
o jobba både lördag o söndag.
okej. nu kommer nästa grej.
KIM ringer EFTER att titti har ringt. ni vet han chefen jag är rädd för ?
VARFÖR säger jag att jag självklart kan börja en timma tidigare på lördag,
och att jag jättegärna sitter o pysslar o målar barn i ansiktet hela dagen ?
VARFÖR ?!!??! VAAAARFÖÖÖÖÖÖR ?!?!??!
varför gör jag så mot mig själv när jag vet att jag kommer vara helt död ?!
jag är dum i huvudet.
o jag måste lära mig att säga nej till kim.
ska måla dom så jävla fult

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0