torsdag 22/9

tjaaafan !
-
imorse drog jag till hörselläkaren me mami,
va där ett jävla tag o gjorde saker.
gjorde hörseltest o väntade på läkaren o träffade läkaren.
ifall dom hade vart lite smidiga hade det gått fort,
men det tog en och en halv timma.
tror att min dag började bli dålig redan där.
-
fast efter hörselläkaren kände jag att jag lika gärna kunde komma ännu senare,
så jag o mami åkte till venti nove i linné o köpte kläder.
ehhehehe.
köpte massa fint, bland annat en klänning som jag ska ha imorgon !
ska på middag imorgon hehe.
-
sen åkte jag till skolan,
hade två sega lektioner,
o sen skulle jag börja ta mig hemåt.
vi kan ta det helvetet i nästa inlägg,
så detta inte blir så långt.
käkade iaf på donken me lisa o sen åkte jag till gymmet.
tränade i en och en halv o sprang o skit,
asså JAG SPRANG. aa.
sen kom papi o hämtade mig o nu är jag hemma !
-
okej mina bilder vill inte samarbeta.
nu ska ni få ett utbrottsinlägg på västtrafik.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0