tja

har precis kommit hem från skolan.
slappaste dagen på riktigt länge.
började vid 10,
träffades i en sal o fick info om APU.
vad är det ?
praktik.
affärsprogrammet har ju samarbete med vissa företag,
o aa i tvåan o trean går man ut på praktik.
tre veckor i tvåan,
två månader i trean.
vi ska praktisera vecka 41-43,
o vecka 44 är det lov.
ingen skola på fyra veckor !
woopwoop !
-
efter det drog uf-gruppen in till stan,
skulle snacka lite med en person,
men det funkade inte idag.
så vi bestämde oss för att banga dra tillbaka till skolan,
o åkte hem istället.
eller jag o malin satte oss på sense,
drack latte o tog en cigg o snackade lite bara.
rätt gött.
-
nu är jag i alla fall hemma i nåra timmar,
ska göra klart engelskan.
senare ska jag jobba,
hockeyn börjar ju idag så nu blire antagligen mer jobb på vardagar.
vi hörs om en liten stund :))
min lilla gossebebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0