tisdag 6/9

eyyyy guys,
waz up ?!
-
jag har precis kommit hem typ.
gick fort som fan hem från bussen.
har ju typ aslångt att gå ...
vill ni ha ett tips hur man gör för att komma hem fort ?
aa när man har långt till busshållplatsen alltså ?
jo, man ser till att vara riktigt jävla kissnödig.
då kan jag lova att det går fort.
det gjorde det i alla fall för mig idag.
höll på att kissa ner mig på vägen hem.
-
min dag har väl .. kunnat vara bättre.
eller min morgon rättare sagt, fyfan.
det började med att jag räknade fel på tiden,
tänkte att jag skulle gå hemifrån kvart över 7,
men bussen går ju kvart över så det är ju lite svårt.
gick upp fem över halv, insåg fem i att jag skulle gå om 5 min.
blev asstressad, tvingade upp pappa så han fick köra mig,
sprang ut i bilen me skorna i handen.
trodde att jag hade fått med mig allt,
men när jag står på busshållplatsen inser jag att jag har glömt min mobil.
tänkte ringa pappa o fråga om han kunde komma med den,
men, som sagt, jag hade glömt telefonen hemma.
blev arg o tog en cigg,
då kör mammas o pappas kompisar förbi o ser mig.
underbart va ?
räddningen kom dock när jag hoppar av bussen på opal,
då står pappa där me min mobil.
har aldrig blivit så glad att se honom typ, haha !
-
sen har dagen vart braaa,
hade tyska, håltimma på eh där jag o lisa gjorde engelskan,
sen bransch o produktkunskap (uf) där det går framåt !
sen slutade jag,
drog ner till vasa o träffade freija, sara, elin o jesper.
sen drog jag hem och here i am !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0