tisdag 27/9

hej sötisar !
allt bra med er ?
jag mår braaa fast jag är lite trött nu.
-
har haft en bra dag idag,
först uf-kickoff, sen fe-plugg o sen jobbet.
skulle jobbat till 8, men jobbade en timma längre.
lika bra när man ändå är där liksommm.
det var sjukt mycket folk o rätt jobbigt,
men det gick bra i kassatävlingen hehe :D
mami kom iaf o hämtade mig när jag hade slutat,
det var rätt skönt att slippa åka buss hem trots allt.
-
nu är jag hemma o gosar me min bebis.
kollat lite bloggar,
lyssnar på skön musik o ba chillarrrr.
imorgon ska jag ha ORIENTERING I SKATÅS.
jag kan inte läsa kartor.
det kommer gå åt helvete.
jag o hanna ska ta me kakor o cigg o sätta oss i skogen nånstans.
aa det blir bra.
-
ska strax svara på en liten fråga jag fick haha,
puss så länge
jag o hanneyyy för ett år sen typ ...
hehe raka ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0