tisdag 20/9

heyy
zup ?
jag sitter o försöker plugga.
jag kan inte koncentrera mig.
har engelska o fe till imorgon,
som jag verkligen måste göra.
seeegt som fan att jag inte orkar.
eller inte kan.
bakade muffins när jag kom hem förut,
kanske är därför jag är okoncentrerad ?
vill bara gå ner o äta ....
har vart så jävla gottesugen idag.
kommer få mens snart, jag vet att det är därför.
eller jag hoppas det,
annars är det nåt allvarligt fel på mig för tillfället.
yep.
ska lägga mig i badet sen.
i badet med tända ljus,
chokladmuffins, favoritmusik och en bok.
ååh ja.
-
har btw skolfoto imorgon.
vafan ska man ha på sig ?
snela hjälp mig. snälla då.
jag vet verkligen inte.
ni kan väl komma me nåt förslag ?
snälla ?

Kommentarer
Postat av: Fanny

Va?! vadå företags ekonomi?

2011-09-21 @ 00:33:44
URL: http://holyherb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0