thursday

haft en bra dag ellerrr ?
det har jag.
känns som att jag inte har haft nåra lektioner,
men det har jag ...
mötet vi var på gick i alla fall bra,
vi har varit lite off nu det sista men är back on track again !
o på tal om uf,
tror fan att ödet kan ha drabbat oss där med.
vet inte hur seriöst det är,
men ifall det blir nåt med det så ska jag berätta allt då.
vissa saker är bra sjuka i alla fall ..
-
kom på att jag måste hämta ut lite böcker på bibblan idag också,
men så hade jag glömt lånekortet o allting.
ringer värra o frågar ifall han kan komma med det till torget för en tjuga.
är han dum i huvudet som gör det ?
nej, han är bara arbetslös. o jag är smart.
hämtade i alla fall mina böcker o träffade lisa som kom från skolan.
vi köpte en croassaint på seven eleven me choklad i,
faan va gött den satt !
-
nu är jag hemma o ska plugga fe, vi har prov imorgon.
kommer jag plugga ?
känner jag mig rätt kommer jag inte göra det.
ång-hest.
vi hörs lite senare ! pusss
min lelle plutt imorse !
följ mig på instagram förresten !
sofiaerikson heter jag, tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0