taggad

tjaaaaaaaa fuckers !
okej jag kan inte hålla mig längre,
JAG HAR BOKAT EN RESA TILL BAD GASTEIN !!
ååååhhhhh
ska åka dit vecka 7.
har bokat me 11 tjejer i klassen,
vi är 12 st som åker tillsammans.
aa o sen är det massa av våra killkompisar som ska dit,
vi ska bo på samma hotell allihop o AAHH !!!!
jag är så jävla taggad på detta !!
har inte velat säga nåt förrän det är klart,
men nu är det det o faan va gött !
vi kom på det i fredags,
alla bara checkade läget me sina päron,
igår kollade hannas mamma upp lite grejer,
o idag bokade vi !
fyfan vad roligt det kommer bli !
o vårat hotell är typ en nattklubb hahaha orkar inte ..
aa fyfan va gött verkligen !
-
annars då ?
kan inte riktigt släppa det me skidresan hehe,
men aa det är la bra !
allt rullar liksom på.
åkte till gymmet dirr efter skolan o tränade,
sen hem o plugga matte o chilla.
nu är jag här.
råtaggad på vecka 7.
orkar inte skriva mer nu, vi hörs imorgon !
lav yaaa

Kommentarer
Postat av: frej

banga vår parisresa då... :(

2011-09-15 @ 21:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0