spontant är alltid bäst

om jag pluggade förut ?
nepp.
snacka lite me elin på fb,
bestämde mig på två röda att dra hem till henne.
pink lady on tour !
satte på mig mitt rosa odd molly-set,
en rosa sjal o mina rosa uggs o så åkte jag.
så jävla skönt att bara banga plugget !
vi satte oss ute i dimman på hennes balkong,
me massa filtar o cola o cigg.
om det var gött ?
behöver inte ens svara på det.
spontant är alltid bäst !
riktigt kvalitetstid.
-
när jag kom hem såg jag att jag hade fått ett paket på posten !
aa inte så roligt paket kanske,
men välbehövligt.
för vet ni ? nu hör jag igen !
när jag hör undrar jag alltid hur jag klarar mig annars,
o det gör jag nu med.
kan sänka volymen på teven asmycke o ändå höra.
gooood i wish i weren't deaf.
gör allting så jävla mycke jobbigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0