shadow of mist

hej sötisar !
fan vad dålig jag har varit idag.
har tänkt logga in o skriva nånting,
men det har inte riktigt funnits tid.
det har hänt så mycket idag,
hela tiden.
-
i skolan var det i alla fall bra.
åt sushi till lunch, gatt som fän.
hade fe-prov. mindre gött.
fick ett oklart meddelande på fb,
inte gött alls.
att bli anklagad för saker man inte har gjort.
-
efter skolan gick jag till condeco på avenyn.
där satt freija, frida o fredrik. sen kom elin också.
satt där en stund, hade det jävligt gött.
fick mig på bättre humör,
allt har varit så upp och ner idag.
-
drog till jobbet, jobbade nåra timmar.
träffa massa sköna.
efter jobbet gick vi in o kollade matchen,
frölunda-rangers. det var bra. jättebra.
efter det drog vi till stage, men stannade inte så länge.
drog hemåt.
satt ensam i dimman på brunns med #såpbubbler i öronen.
det var ett fint moment. alone-moment.
there by my self, but didn't feel alone.
you get it ?
-
gick sedan en promenad hem i ännu mer dimma,
det var magiskt. o lite spöklikt.
kommer inte på ett ord som passar, men det var så bra.
-
nu är jag hemma, ska strax nana.
jobba imorgon, börjar 10. men det funkar.
min chef frågade ifall jag ville bli värdinna,
o det ska jag bli. det är bra. jättebra faktiskt.
-
mer om det imorgon. här får ni lite bilder. love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0