sghehiogahgioeöfgrhufggtawradioö

JAG LACKAR PELLE !!!!!!!!!!!
asså jag är så jäävla arg just nu !!!!
jag hatar victor.
allt han gör, gör han för att jävlas med mig.
han gör det bara för att det är kul för honom,
kul att jag inte kan få nåt som jag vill.
jag är så jävla förbannad verkligen !
o jävla pappa som sitter där o försvarar honom !!!!!!!!!
jag orkar fan inte.
jag vill flytta ifrån dom två,
orkar inte med dom. jag klarar inte av dom.
kan inte uttrycka mig för att jag är så arg,
jag vet inte vad jag ska göra.
jag klarar inte av det, dom.
o nu sitter jag o lyssnar på negerdunk för att jävlas med victors fjolliga jävla folkmusik. asså fattar ni hur illa detta är ?! JAG ORKAR INTE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0