onsdag 7/9

hej sötisar !
haft en bra dag ?
det har jag.
hade bara två lektioner,
ifs matte o företagsekonomi,
men mellan det satt vi på tintin o gottade oss,
så det var rätt gött.
fick sluta tidigare också så aa, nice vare.
-
nu är jag hemmaaaa,
har skypat med elin i typ 40 min.
men nu la vi på för hon skulle träna.
hade en del att prata om där ..
det har hänt så himla mycket dom senaste dagarna,
haha asså vafan verkligen.
det mesta är så oklart...
haha fast det är ändå ganska kul. faktiskt.
-
yep.
jag ska faktiskt också dra o träna idag,
tänkte på på balansintervall.
det är så jäävla jobbigt,
kanske ingen mjukstart direkt men jag överlever nog.
hoppas jag. hehe.
-
nu ska jag slänga ihop en liten smoothie,
vi hörs ! pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0