onsdag 21/9

heyy !
måste berätta vad jag drömde i natt.
det är så jävla oklart verkligen !
jag drömde att jag var i ett rum under jorden,
som var fyllt med vatten,
men man kunde ändå andas liksom.
i denna "tanken" eller vad det var,
simmade jag omkring med isbjörnar, pingviner o räkor.
på väggarna var det kameler.
det fanns soffor o sånt också, jättekonstigt.
så kommer jättemånga av mina kompisar ner här också,
o sara hade bakat kladdkaka o massa ?
så vi satt där i vattnet o åt kladdkaka typ 30 pers,
sen var vi tvungna att rädda isbjörnarna för dom höll på att drunkna.
asså det var så JÄVLA oklart !!!!!
aa tänkte att ni ville veta.
-
annars har la det var helt okej i skolan,
sjukt sega lektioner.
hade skolfoto. blev säkert lika ful som alltid.
en rolig sak har jag dock gjort idag :
aaahhhhh va tycker ni ?
jag är typ nöjd

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker iaf att det va väldigt fint!!! :) du skulle nog kunna passa i det

pussochkram

2011-09-21 @ 23:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0