ödet ?

tror ni på ödet ?
eller vad tror ni på ?
jag tror på ödet.
allt som händer har en mening på något sätt.
jag tror verkligen att det är så.
sen tror jag att man delvis kan påverka ödet,
genom vissa beslut man tar.
men vissa saker kan man inte påverka,
utan det bara är meningen att det ska vara så.
var med om en sån sak på väg till stallet.
insåg att det inte hjälpte ifall jag skulle gömma mig,
det är omöjligt att komma undan när man sitter på en buss.
men ödet är ju ändå ödet liksom.
it was meant to be.
-
i stallet gick det i alla fall jättebra :)
mam kom o hämtade mig o jag körde hem,
börjar nästan bli bra på det nu.
fast det är ju bara automat ..
sitter o kollar på modelljakten nu förresten,
ni vet det programmet med kenza och andreas wijk ?
tycker att det ser lite oproffsigt och tillgjort ut,
väldigt onaturligt typ haha.
jaja. nu äre middag !
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0