morotskaka

nu har jag suttit o pluggat fe i nåra timmar,
känns rätt skönt att ha kommit igång med det.
har prov på tre kapitel på fredag,
så jag har räknat lite uppgifter o läst anteckningar o så.
yep. det kommer nog bli .. bra ...
-
nu ska jag strax byta om, sen ska jag till stallet.
ska träffa frida i skjulet tio över fem, hehe.
skjulet är ändå nice.
sen kommer mam o köper morotskaka o hämtar mig,
så kör jag förhoppningsvis hem.
aa det blir riktigt bra.
-
vi hörs ikväll älsklingarrrr
en bild från i helgen, med nils o andyyylove

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Jag har precis börjat läsa din blogg och undrar om du inte kan berätta lite vem du är och så. Du verkar skön men kan du inte berätta vad du gör och så så att man hänger med lite! Vad du gör på helgerna och vilka dina vänner är och vilken skola du går på och program och så! Skulle vara roligt.

2011-09-26 @ 19:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0