mjau

ååh jag är så trött.
innan jag ska nana ska jag fixa liite grejer inför imorgon.
ska på middag på kvällen o tänkte ha nån somrig outfit,
men vad fan ska man ha på sig ?
har så himla mycket sommarkläder som jag vill använda,
men nu när jag får chansen vet jag inte vad jag vill ha ..
irriterande !
tänkte i alla fall locka håret till eller nåt, det är feeeint.
-
yeye. pappa kör mig o lisa till skolan imorgon,
skööönt ! kan sova typ en halvtimma längre.
sov ju jättedåligt i natt, drömde mardrömmar o sånt.
vaknade av att jag grät två gånger,
o kunde inte riktigt slappna av typ.
det var jätteobehagligt. jävla drömfan.
-
haha jag har ingenting att säga,
så vi hörs imorgon !
natttti
funderar på att ha denna klänningen ..
har bara haft den en gång,
o det var på midsommar !
we'll see

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0