mjau

heyy tards, va görni ?
-
jag orkar inte gö nånting,
sitter o gossar me min bebis som ligger i mitt knä.
har precis unnat mig en kärleksmums.
om den var god ?
jag skulle kunna äta typ tio till.
tur att det inte finns. hehe.
-
det var jättekul i stallet !
fick en ny häst som hette stamboli eller nåt,
tycker att det låter som en pizza typ men den va jättebraaaa :)))
mycke bättre än ölen som jag hade sist .. hehehe.
-
segt att börja åtta imorgon.
gött att sluta 12.
vill banga tyskan.
ska inte banga tyskan.
vill inte plugga när jag kommer hem imorgon.
ska plugga när jag kommer hem imorgon.
kan hålla på i evigheter,
det finns inget slut.
vi hörs imorgon loverssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0