mjau

hi there,
waz up ?
jag har precis käkat middag,
blev lite sent idag hehe.
-
det var iaf super i stallet !
fick en ny häst som hette otto,
hehe den va skön.
jobbade lite markarbete o så,
det var jätteroligt !

fick nåra frågor på ett inlägg förut,
så här kommer lite svar !
-
huuur kan du shoppa så mycket??? du shoppar ju jätte mycket och har så fina kläder vart köper du allt???? visa jätte mycket av dina kläder??
kan inte du ha en bloppis på de du inte gillar????
JÄTTE VIKTIG FRÅGA OCKSÅ

VART ÄR DINA GRÖNA NOLITA SHORTS IFRÅN, VART KÖPTE DU DOM OCH HUR MYCKET KOSTA DOM??? :D
ÄÄÄÄLSKAR DIG SOFIA!!
svar:
haha alltså ... jag shoppar inte så mycket. jag o min mamma delar typ kläder, vi har samma storlek på typ allt så jag använder kläder som hon köper, till exempel tröjan jag hade idag. jättesmidigt för min del heheheh, behöver inte lägga ut lika mycket pengar på kläder då. säger ba ååh mamma kan inte vi dela på denna ? :D så köper hon den o så "glömmer" jag alltid att betala. typ. hehe
jag köper kläder på lite olika ställen, men mycket av mina kläder kommer typ från fiorucci antar jag. fast jag tänker inte så mycket på vart jag köper kläderna, mer vad det är för kläder. ifall jag hittar typ en topp från rabens nånstans så bryr jag ju mig inte om var jag köper den, utan huvudsaken är att jag köper den hehe.
visa mycket av mina kläder? eehhh. nä men jag kanske kan börja lägga upp "dagens outfit" lite oftare, då får ni ju se lite vad jag har på mig o så. sounds goooood ? yee great.
blobbis på det jag inte gillar ... har aldrig tänkt tanken. brukar sälja kläder jag är trött på antingen till min kusin eller på tradera, kan ju säga till i så fall men jag har inte tänkt rensa min garderob på ett tag ...
OCH TILL DEN VIKTIGA FRÅGAN !!!!
jag har inga gröna nolitashorts ... sorry. jag har ett par rosa, men det är dom enda färgade shortsen jag har. köpte dom på sommarrean på firren förra året för 500 spänn kanske ? yep.
-
yeye, fråga gärna saker för jag tycker att det är jätteroligt :D
o skriv gärna namn hehe alltid kul att veta vilka som läser.
pusspusspuss
fäässhöön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0